OSTATNIO DODANE:
Najważniejsze pułapki umowy wydawniczej

Jacek Głowacki
Draw Distance
Jak wydać swoją grę na konsolach?

Tomasz Tomaszewski
Crunching Koalas
Skuteczny pitch

Łukasz Hacura
Anshar Studios S.A.
 KONGRES NAUKA + EDUKACJA + PRZEMYSŁ


Panel: Praktycy z branży prowadzący zajęcia na uczelniach
Uczestnicy: Krzysztof Maliński (Huuuge Games), Maciej Miasik (Pixel Crow), Magdalena Cielecka (Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie) i dr Piotr Kubiński (Uniwersytet Warszawski)

Choć boom na kształcenie związane z grami to kwestia ostatnich kilku lat, to pierwsze takie programy na polskich uczelniach pojawiały się już dekadę temu. Bardzo ważnym postulatem podnoszonym przez branżę, jest nauczanie przez praktyków. Przez ten czas przez uczelnie przewinęło się ich całkiem sporo. Niektórzy uczą nadal, inni zdecydowanie to rzucili. W panelu przedstawiciele obu grup, będą rozmawiać o realiach i wyzwaniach wykładania na uczelniach, pracy ze studentami i zazwyczaj też łączenia tego z pracą zawodową w branży.

Materiał zarejestrowany podczas konferencji Nauka + Edukacja + Przemysł w 2019 roku.


Serwis IndieBooster.pl prowadzi fundacja Indie Games Polska

Wszystkie materiały zamieszone na niniejszej stronie chronione są przez prawo. Ich kopiowanie, nagrywanie i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione.