OSTATNIO DODANE:
Najważniejsze pułapki umowy wydawniczej

Jacek Głowacki
Draw Distance
Jak wydać swoją grę na konsolach?

Tomasz Tomaszewski
Crunching Koalas
Skuteczny pitch

Łukasz Hacura
Anshar Studios S.A.
KONGRES NAUKA + EDUKACJA + PRZEMYSŁ
Studiowanie projektowania gier - czy warto?
Marcin Makaj

Czy marzysz o pracy w charakterze projektanta gier? A może pracujesz już w branży, lecz myślisz o rozpoczęciu kariery naukowej? Gdy uruchamiane są kolejne kierunki studiów związane z projektowaniem gier, warto zadać sobie pytanie - czy dyplom będzie mieć jakiekolwiek znaczenie w branży? Czy studia rzeczywiście poszerzą moją wiedzę? A może posiadam już dostatecznie duże doświadczenie, by rozpocząć karierę akademicką? Na te i wiele innych pytań odpowie Marcin Makaj - projektant gier z dziesięcioletnim stażem i nauczyciel akademicki, który z powodzeniem stworzył pracownię gier komputerowych na Akademii Sztuki w Szczecinie.

Materiał zarejestrowany podczas konferencji Nauka + Edukacja + Przemysł w 2019 roku.

Panel: Praktycy z branży prowadzący zajęcia na uczelniach
Uczestnicy: Krzysztof Maliński (Huuuge Games), Maciej Miasik (Pixel Crow), Magdalena Cielecka (Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie) i dr Piotr Kubiński (Uniwersytet Warszawski)

Choć boom na kształcenie związane z grami to kwestia ostatnich kilku lat, to pierwsze takie programy na polskich uczelniach pojawiały się już dekadę temu. Bardzo ważnym postulatem podnoszonym przez branżę, jest nauczanie przez praktyków. Przez ten czas przez uczelnie przewinęło się ich całkiem sporo. Niektórzy uczą nadal, inni zdecydowanie to rzucili. W panelu przedstawiciele obu grup, będą rozmawiać o realiach i wyzwaniach wykładania na uczelniach, pracy ze studentami i zazwyczaj też łączenia tego z pracą zawodową w branży.

Materiał zarejestrowany podczas konferencji Nauka + Edukacja + Przemysł w 2019 roku.

Panel: Finansowanie prac B+R, a finansowanie developmentu i rozwoju firmy
Uczestnicy: Uczestnicy: Mateusz Olszak (BGK), Grzegorz Dymek (Anshar Studios), Stan Just (Stowarzyszenie Polski Gry), Łukasz Rosiński (Varsaw Games Studios)

Mówi się, że polska branża gier kwitnie. Coraz więcej studiów, coraz więcej gier, studia rosną, rozwijają się, sięgają po projekty badawczo rozwojowe. Jest też znaczna liczba programów wsparcia oraz instrumentów prorozwojowych po które studia mogą sięgnąć. Zaproszeni eksperci podejmą się przedyskutowania tych tematów. Które formy wsparcia wykorzystywane są najczęściej, a które są jeszcze nowalijkami? Być może, któreś są zbyt trudne w użytkowaniu albo nie dość dopasowane? Czego najbardziej brakuje podmiotom w polskiej branży gier?

Materiał zarejestrowany podczas konferencji Nauka + Edukacja + Przemysł w 2019 roku.

Serwis IndieBooster.pl prowadzi fundacja Indie Games Polska

Wszystkie materiały zamieszone na niniejszej stronie chronione są przez prawo. Ich kopiowanie, nagrywanie i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione.