OSTATNIO DODANE:
Najważniejsze pułapki umowy wydawniczej

Jacek Głowacki
Draw Distance
Jak wydać swoją grę na konsolach?

Tomasz Tomaszewski
Crunching Koalas
Skuteczny pitch

Łukasz Hacura
Anshar Studios S.A.
PODSTAWY: SCRATCH
Scratch to chyba najprostszy silnik w jakim można tworzyć gry, stworzony do nauki programowania nawet dla ośmiolatków. Scratch pozwala budować sceny, umieszczać na nich duszki, poruszać nimi. Nie wymaga instalacji, działa w przeglądarce i jako jedyny dostępny jest w pełni w języku polskim. Nasze samouczki przeprowadzą Cię od podstaw, od uruchomienia Scratcha i opisu jego interfejsu, do dwóch projektów niedużych gier.
Scratch - podstawy: jak uruchomić silnik, zapoznanie z interfejsem
Kinga Willim



Scratch - pierwsza gra: one button runner
Kinga Willim

Gotowy projekt do pobrania: http://indiebooster.pl/files/zaba.sb3

Scratch - druga gra: łapanie spadających obiektów
Kinga Willim

Gotowy projekt do pobrania: http://indiebooster.pl/files/zajac.sb3

Scratch - trzecia gra: kosmiczna strzelanka
Kinga Willim

Gotowy projekt do pobrania: http://indiebooster.pl/files/statek-kosmiczny.sb3

Serwis IndieBooster.pl prowadzi fundacja Indie Games Polska

Wszystkie materiały zamieszone na niniejszej stronie chronione są przez prawo. Ich kopiowanie, nagrywanie i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione.